Hvad gør man som PPC omkostninger stiger? (Del 3 af 3-serie) - LeBron 10 ved Bsat Bsat


gør luft Foamposites én. Lets definere parametrene for Firma A.

og B .: Company A luften Yeezy til salg. Firma B.

(Bruger Gennemsnitlig. Kunden LTV) gennemsnitlige salgspris $ 175 $ 175Customers i seneste 3 år 4.000 4,000Revenue i seneste 3 år $ 2 luft Yeezy 2 for sale.1 millioner $ 2.

1 millionLifetime Periode Ukendt, 2 år gør ikke beregne Website Salg Konverteringsfrekvens 1% 1% scenarierne: Firma En billig Foamposites. trækker ud af deres regnemaskiner og tal, at for hver 100 besøgende på webstedet de genererer $ 175 i omsætningen.

På nuværende priser bud, ville en ottende bud position på $ 1,85 per klik koste dem $ 185 til at generere $ 175 salg. De beslutter, at søgeord, Brand X er for dyrt, og de dropper ud af udbudsprocessen competition.Company B. selv beregner deres gennemsnitlige kunde levetid værdi. De forsket og opdagede, at deres kunde levetid er to år. De først fjerne eventuelle nye kunder, der ikke har afsluttet deres to-årige levetid og beregne deres gennemsnitlige kunde levetid værdi. Antag der er 600 mindre end to år kunder, og de repræsenterer $ 105,000 i omsætningen. De fratrække disse numre fra deres totaler og beregne followingAverage Lifetime Value er $ 1995000 /3.400 = $ 586.76Company B. vurderer deres evne til at byde på Brand X ved hjælp af deres gennemsnitlige kunde levetid værdi. Ligesom Firma A. de tal, at for hver 100 besøgende på webstedet de genererer en $ 175 salg. På nuværende priser bud, ville første position på $ 2,75 per klik koste dem $ 275 for at generere bare en $ 175 salg. MEN dens OK! Deres gennemsnitlige kunde levetid værdi $ 586,76 så de ved, de vil gøre over $ 311,76 fra kunden i løbet af deres levetid. Imponerende! Dette er et simpelt eksempel, men det viser kraften i at forstå din gennemsnitlige kunde levetid værdi. Det kritiske skridt for Firma B.