Omdefinere CPC Fra Cost Per Klik for klik procent! af McLaurin Williams

Kampagnen, som jeg vil brugt til denne artikel er i thehealth og wellness niche, som er yderst konkurrencedygtige og betalte advertisingis mættet med forfremmelser i denne niche, men jeg har stadig været i stand tomanage kampagnen til det punkt, hvor min CPC er i gennemsnit 1,6 til 1,8 cent perclick. Med en mindre konkurrencedygtig niche og korrekt forvaltning af den campaignI tror det muligt at omdefinere din CPC fra Cost Per Click til klik procent ville det ikke være rart.

Jeg ønsker, at dette skal være gældende for alle niveauer af marketingfolk solets definerer et par ting, før hoppe i. CPM (pris pr thousandimpressions), huske på, med displayannoncer du byde og betale for visninger, ikke klik, men du kan stadig måle din kampagne ved at beregne CPC (cost per click), således at dens sammenlignes med andre reklame metoder.

Beregn dit CPC er forholdsvis enkel, bare dividere theamount brugt med antallet af klik. Så hvis du bruger $ 10 og har 100 klik, 10,00 /100 = 0,10 eller 10 cent per klik. Bud på CPM ligner bud onPPC (pay per click) din bare byde på visninger i stedet klik andtends at være mindre konkurrencedygtige. 7Search minimum er 50 cent pr CPM og jeg seldombid mere, end at selvom du måske ønsker at afhængigt af konkurrencen inyou niche.

Placering af dine annoncer er nemt, 7Search tilbyder 17 forskellige addsizes og du bare vælge den fil fra din computer og derefter tilføje yourdestination webadresse. Størrelserne er nødt til at passe præcist og filerne har sizelimitations, så du kan få brug for at re-størrelse, du annoncer til at passe og komprimere til at opfylde Filstørrelse restriktioner. Jeg re-størrelse med Microsoft Paint og bruge Office til compressthe filer, så du ikke behøver dyre imaging software for at opnå dette. Onceyou've tilføjet dine annoncer og valgt dine søgeord og kategorier din offand kører.

Så lad os komme til det, vil jeg gå dig gennem processthat jeg bruger, betyder ikke, du er nødt til at følge dette nøjagtigt, men dets hvad worksfor mig. Som man vænner sig til at bruge de rapporter til at foretage ændringer og finjustere yourcampaign jeg er sikker på du vil udvikle en proces, der virker bedst for dig. Når yourcampaign er oppe og køre lade det køre i et par dage, så du har gode data, asI sagt før ikke være i en stor fart. Også som du begynder at gøre forandringer payattention til din datointerval på dine rapporter, ikke forlader dit datointerval tobroad eller de vil omfatte statistik fra ændringer du allerede har lavet.

Nøgleord /Channels rapport

Denne rapport vil vise dig dine søgeord og kanaler som wellas visninger, klik, din CTR (klik gennem sats) og beløb, der bruges. Theamount brugt, og de klik, jeg ikke betaler for meget opmærksomhed til så yourimpressions og CTR er, hvad du skal bruge til at justere dine søgeord og Channels.What jeg kigge efter, er de søgeord /Kanaler, der har høje indtryk satser andlook på CTR associerede med disse søgeord /Kanaler. Hvis jeg har en Keywordthat har en høj indtryk kurs med en CTR, der er over 1% Jeg vil forlade dem underprogrammet begyndelsen. Alt om 1% er ikke, hvad jeg ønsker at se disse satser mayimprove som du fjerner lavere effektive søgeord. Hvis CTR er under 1% I'lldrop disse søgeord off men kun dem, der har en højere indtryk sats.

For mere information om Seo Maple Grove Mn, Seo Minnetonka Mn, PPC Management Minneapolis og Pay Per Click Hjælp Minneapolis du besøge min hjemmeside.